Intervju

Idag ringde de i min telefon. Från kommunen. Pratade med henne som ringde och hon ville träffa mig imorgon för en intervju. Och intervju för vadå? Jo för sommarjobb. Trodde inte det skulle bli något sommarjobb för mig iår och hade typ gett upp hoppet. Men jag hoppas att jag har en chans nu när hon ville träffa mig. Om jag fattade så gäller det för fyra veckor nu i sommar och det räcker för mig. Det blir något att göra ett litet tag och det blir pengar. Och jag hinner vara ledig och vila upp mig inför det sista rycket och sista terminen i höst. Och jobb som vadå är ju en annan fråga, jo i hemtjänsten. Inget jag har gjort innan men man ska utmana sig själv och prova nya saker. Så jag är glad och håller tummarna för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0