Dags att bli aktiv igen

Hej! Inser att jag inte har använt min blogg på flera år. Tänker att det är dags att ge den liv igen. Sen sist har det förståss hänt mycket men har hunnit bli kär, flytta ihop och bli mamma. 

Min lille grabb heter Andreas och är fyra månader gammal. Graviditeten och förlossningen var tuff men han är så värd det. Är så galet stolt över honom och älskar honom över allt annat. Är just nu mammaledig med honom så tänker att bloggen får handla om vårt familjeliv nu. Bifogar en bild till er på de allra första kläderna jag köpte till honom och som han åkte hem i från BB.

/ Jennifer 


Kläderna är från Polarn och Pyret :) 



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Roligt att jag fick dig att börja skriva :) så fina kläder!

2018-08-31 @ 21:16:51
URL: http://Cicccci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0